Edition Pro Salon: Die Moldau (Vltava) by B. Smetana / housle a klavír (smyčcový kvartet)

Kód: BU9004
zpět na předchozí výběr
Vydavatel: UETZ
Hudební styl: klasická • duchovní hudba
evergreeny • oblíbené melodie
Hudební úprava: partitura + party
Obsazení: duet
malý soubor (do 10 hudebníků)
Obtížnost: mírně pokročilý
více pokročilý
Provedení: sada (partitura + party)
Série: Edition Pro Salon
Titul série Edition Pro Salon, která Vám nabízí krásné a známé skladby v povedené úpravě pro malé smyčcové a komorní soubory.  Tento titul Vám přináší hlavní téma skladby VLTAVA,… zobrazit více
469 Kč
+ -

skladem, ihned k odeslání

Doprava zdarma CZ od 1 500 Kč

sdílejte s přáteli:

Parametry

Kód zboží: BU9004
Skladatel: Smetana, Bedřich
Aranžér: Rössler, Uwe
Počet skladeb: 1
Jazyk titulu: německy
Formát: 21 x 29 cm

Seznam skladeb (1)

  1. Die Moldau (Vltava)

Popis produktu

Titul série Edition Pro Salon, která Vám nabízí krásné a známé skladby v povedené úpravě pro malé smyčcové a komorní soubory.  Tento titul Vám přináší hlavní téma skladby VLTAVA, jedné z nejoblíbenějších melodií, které napsal Bedřich Smetana. Skladbu Vám nabízíme v úpravě pro housle a klavír s volitelnými doplňujícími hlasy pro druhé housle, violoncello, kontrabas, příčnou flétnu a klarinet. Z původního dua pro housle a klavír si tak můžete vytvořit malý až sedmičlenný salónní (komorní) orchestr.  Titul obsahuje klavírní doprovod plus rozepsané hlasy pro jednotlivé nástroje. Povedené a velmi variabilní provedení.

Bedřich Smetana (1824 – 1884) byl český hudební skladatel období romantismu. Patří mezi nejznámější české hudební skladatele. Od raného mládí se věnoval hudbě, zejména hře na klavír a kompozici. Za svého života působil jako koncertní klavírista, hudební pedagog, dirigent a hudební kritik. Smetana psal především díla operní a symfonická. Značný objem v jeho díle zaujímá také klavírní tvorba, soustředěná v prvních etapách jeho skladatelské činnosti. Komorní hudba je zastoupena ojedinělými, i když zásadními díly a spíše okrajové postavení zaujímají jeho sbory a písně. V padesáti letech zcela ohluchnul, ale i po ztrátě sluchu dokázal složit řadu vrcholných děl. Celým svým dílem usiloval o vytvoření svébytného českého hudebního stylu.